Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha
Švecová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha a segmentací tohoto trhu. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak je značka Nutrilon vnímána mezi matkami, které používají nebo používaly kojenecká mléka, podle kterých atributů se rozhodují při jejich nákupu a proč volí konkrétní značky. Souběžně jsou odkryty a rozvinuty tržní segmenty, které mohou být pro značku Nutrilon atraktivní. Práce je tvořena dvěma částmi, z nichž teoretická část se zabývá spotřebním chováním, vysvětlením pojmu značka, popisem segmentace trhu a marketingového výzkumu a jeho použité metody v diplomové práci -- dotazníkového šetření. V praktické části je uvedena charakteristika výrobců kojeneckých mlék a jsou zanalyzovány jednotlivé značky kojeneckých mlék. Dále je provedena analýza agenturních dat získaných z kontinuálního výzkumu MML-TGI, které poskytla společnost Median s.r.o. Cílová skupina je nejprve charakterizována metodou obecné analýzy. Následně pomocí faktorové a shlukové analýzy jsou proměnné zredukovány do faktorů a jednotlivé ženy přiřazeny do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně popsány prostřednictvím obecné a kontingenční analýzy. Primární data jsou čerpána z vlastního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru diplomové práce jsou představeny výsledky analýzy dat, na jejichž základě jsou zpracována vhodná marketingová doporučení pro značku Nutrilon a odkryté segmenty. Tato doporučení by do budoucna měla značce Nutrilon pomoci stát se pro matky číslem jedna na trhu kojeneckých mlék.
Segmentace trhu kávy
Tůma, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petruška, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a segmentace trhu kávy V České republice na základě postižení podobností mezi uživateli kávy. Odkrytí tržních segmentů a jejich rozvoj je proveden v softwarovém programu Data Analyzer a statistickém programu PASW. Unikátní agenturní data kontinuálního výzkumu MML-TGI poskytla společnost Median s.r.o. Primární data byla získána v dotazníkovém šetření. Cílem práce je i navržení vhodných marketingových přístupů pro odkryté segmenty. Teoretická část práce představuje problematiku, metody a přístupy k segmentaci trhu, charakteristiku kávy a jejich druhů. Praktická část začíná analýzou a vymezením trhu v České republice. Cílová skupina je následně charakterizována metodou obecné analýzy. Využitím faktorové a shlukové analýzy byly proměnné zredukovány do faktorů a uživatelé kávy přiřazeni do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně charakterizovány využitím křížových analýz a vícerozměrných statistických metod. Obsahová analýza doplňuje obraz o segmentech, na které společnosti v současnosti cílí. Na závěr práce jsou rozpracovány vhodné marketingové doporučení pro jednotlivé segmenty k jejich efektivnímu umístění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.